czwartek, 1 grudnia 2016

Dziwny Dziki Dzik!


Witam! Niedawno byłem na wycieczce w Czarnobylu! Było mega ciekawie, ale najlepsze było spotkanie tego dziwnego zwierzęcia!
Otóż, gdy zwiedzałem ruiny budynku w którym ludzie modlą się do "Boga" usłyszałem, jakiś dziwny i przerażający zarazem odgłos!
Po chwili ujrzałem, tę bestię! Był to jakiś dziwny i zmutowany Dziki Dzik! Był on jakiś 4x większy i miał nienaturalny wygląd. Chodził na tylnych łapach, ale biegał na czterech. A zamiast mieć kły, to miał na głowie rogi! 
Ale na szczęście lub nie szczęście, podczas gdy ta bestia na mnie szarżowała z nieba spadł oddział, który bronił ludzi przede takimi zmutowanymi bestiami. Szybko sie z nim uporali i było już po strachu! 
Teraz jestem już w domu, siedzę sobie bezpiecznie przy kominku i piszę dla was tę książkę. Ale już szykuje następną wyprawę do tego miejsca, bo teściowa mnie denerwuje :/
Znalezione obrazy dla zapytania dziki
Zmutowany Dziki Dzik
                                                       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz