piątek, 18 listopada 2016



Dziki Dzik w Opałach!


Witajcie! Opowiem wam dziś historie jaka mi się dziś rano przydarzyła! Otóż: 
Gdy szedłem sobie dziś rano do szkoły, to usłyszałem jakieś takie kwiku-kwiku, takie wiecie, takie jak robią Dzikie Dziki i świnki ;o
I ja się bardzo tym przejełem i pobiegłem poszukać źródła tych kwików.
Co sie okazało, był to mały Dziki Dzik, który był uwięziony w jakiejś cholernej rurze!
Ja nie zwlekając poszukałem od razu czegoś by mu pomóc! Ale jak na złość nic takiego nie leżało w pobliżu :( 
Więc sam postanowiłem wskoczyć i go uratować!
Na szczęście rura miała tylko 0.5 m. głębokości! :)
I w taki oto sposób uratowałem małego Dzikiego Dzika!
Łapci parę zdjęć młodego!


Znalezione obrazy dla zapytania dzikZnalezione obrazy dla zapytania dzik

2 komentarze: